Ascultă Radio Vacanța Live

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Articol de AP , 15 iulie 2023, 12:33 / actualizat: 15 iulie 2023, 20:48

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

”Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate, OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Situația a fost sesizată de mai mulți internauți, care au reclamat similitudinea.

”Procesul de selecţie a logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv. Reluăm procesul de selecţie în cazul logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, a adăugat municipalitatea.

Vineri, era prezentat public noul logo al staţiunii Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu. Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, precizau reprezentanţii OMD.

CONSTANȚA: Peste 1000 de vizitatori au admirat deja Edificiul Roman cu Mozaic | AUDIO
Știri joi, 20 noiembrie 2025, 12:52

CONSTANȚA: Peste 1000 de vizitatori au admirat deja Edificiul Roman cu Mozaic | AUDIO

Interviu cu cercetătorul Irina Sodoleanu, responsabilul științific al Edificiului Roman cu Mozaic. Edificiul Roman cu Mozaic din Constanța,...

CONSTANȚA: Peste 1000 de vizitatori au admirat deja Edificiul Roman cu Mozaic | AUDIO
Spectacolul vedetă al Teatrului de Vest, Sub apă, vineri, pe scena reșițeană
Știri joi, 20 noiembrie 2025, 09:00

Spectacolul vedetă al Teatrului de Vest, Sub apă, vineri, pe scena reșițeană

Spectacol scris de actorul reșițean Ionuț Vișan și selectat în cadrul proiectului Dtamaturgia la timpul prezent, o platformă dedicată...

Spectacolul vedetă al Teatrului de Vest, Sub apă, vineri, pe scena reșițeană
Biletele de tren se vor scumpi de la jumătatea lunii decembrie
Știri joi, 20 noiembrie 2025, 08:00

Biletele de tren se vor scumpi de la jumătatea lunii decembrie

Potrivit reprezentanţilor Autorităţii pentru Reformă Feroviară (ARF), procentul cu care se va indexa preţul biletelor este de 9,88%. Biletele...

Biletele de tren se vor scumpi de la jumătatea lunii decembrie
Opera Brașov pune în vânzare biletele pentru spectacolele din decembrie
Știri miercuri, 19 noiembrie 2025, 20:00

Opera Brașov pune în vânzare biletele pentru spectacolele din decembrie

Opera Brașov pune în vânzare din 20 noiembrie biletele pentru spectacolele lunii decembrie. Acestea vor putea fi achiziționate online și de la...

Opera Brașov pune în vânzare biletele pentru spectacolele din decembrie
Știri miercuri, 19 noiembrie 2025, 18:30

Brașov, Sibiu și Craiova, cele mai căutate destinații pentru târgurile de Crăciun

Primele târguri de Crăciun s-au deschis deja la Craiova şi Sibiu, Brașovul urmând să dea startul sărbătorilor de iarnă în 30 noiembrie....

Brașov, Sibiu și Craiova, cele mai căutate destinații pentru târgurile de Crăciun
Știri miercuri, 19 noiembrie 2025, 15:30

Târgul de Crăciun din Arad 2025: deschidere oficială pe 22 noiembrie

Patru locații, zeci de expozanți și programe artistice pentru toate vârstele. Târgul de Crăciun din Arad se deschide pe 22 noiembrie. Târgul...

Târgul de Crăciun din Arad 2025: deschidere oficială pe 22 noiembrie
Știri miercuri, 19 noiembrie 2025, 11:00

SIBIU: Immersive Museum – Un portal spre poveşti de iarnă

Immersive Museum Sibiu se află în centrul oraşului şi ocupă un spaţiu de 600 de metri pătraţi. La Sibiu s-a deschis un nou muzeu care...

SIBIU: Immersive Museum – Un portal spre poveşti de iarnă
Știri miercuri, 19 noiembrie 2025, 09:00

SETbv 4.0: Gândirea Critică față în față cu Inteligența Artificială

Conferință susținută de Ioana Podină, de la Universitatea din București, la Centrul Cultural Reduta din Brașov. Gândirea Critică față în...

SETbv 4.0: Gândirea Critică față în față cu Inteligența Artificială