Ascultă Radio Vacanța Live

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Articol de AP, 15 iulie 2023, 12:33 / actualizat: 15 iulie 2023, 20:48

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

”Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate, OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Situația a fost sesizată de mai mulți internauți, care au reclamat similitudinea.

”Procesul de selecţie a logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv. Reluăm procesul de selecţie în cazul logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, a adăugat municipalitatea.

Vineri, era prezentat public noul logo al staţiunii Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu. Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, precizau reprezentanţii OMD.

MAE- Atenţionare de călătorie: Franţa – grevă generală
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 19:01

MAE- Atenţionare de călătorie: Franţa – grevă generală

Sunt preconizate perturbări semnificative ale transportului urban şi interurban, ale traficului feroviar şi aerian. Ministerul Afacerilor Externe...

MAE- Atenţionare de călătorie: Franţa – grevă generală
Primul festival dedicat literaturii Young Adult în Vaslui – FestivalYA 2025
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 18:30

Primul festival dedicat literaturii Young Adult în Vaslui – FestivalYA 2025

FestivalYA reunește întâlniri cu autori YA contemporani, români și internaționali, workshopuri pe teme relevante pentru adolescenți. Vaslui,...

Primul festival dedicat literaturii Young Adult în Vaslui – FestivalYA 2025
UNDERCLOUD18, la București
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 11:00

UNDERCLOUD18, la București

Primul festival de teatru independent din România transformă Calea Griviței într-o scenă urbană a artei vii. Primul festival de teatru...

UNDERCLOUD18, la București
Vremea, 17 septembrie 2025: Frig și ploi torențiale
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 10:00

Vremea, 17 septembrie 2025: Frig și ploi torențiale

Astăzi, vremea se va răci, astfel că valorile termice diurne se vor situa local sub mediile multianuale ale perioadei în est și sud-est și în...

Vremea, 17 septembrie 2025: Frig și ploi torențiale
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 09:00

„Gărâna 2025 – Atelier de creație”, la Bastionul Maria Theresia din Timișoara

Simpozionul de Artă Contemporană de la Gărâna reunește artiști consacrați și creatori aflați la început de drum. La Mansarda B2 a...

„Gărâna 2025 – Atelier de creație”, la Bastionul Maria Theresia din Timișoara
Știri marți, 16 septembrie 2025, 20:00

În Marea Neagră au fost create recife artificiale și pajiști de iarbă de mare

România continuă cel mai mare proiect de mediu din istoria sa: A fost finalizată constituirea pajiștilor marine de iarbă de mare (Zostera...

În Marea Neagră au fost create recife artificiale și pajiști de iarbă de mare
Știri marți, 16 septembrie 2025, 18:30

Peștera Muierilor din Baia de Fier, disponibilă și într-un tur virtual 3D

Proiectul „Muzee de la sat” aduce publicului un tur virtual 3D, menit să conserve și să promoveze patrimoniul cultural și natural al...

Peștera Muierilor din Baia de Fier, disponibilă și într-un tur virtual 3D
Știri marți, 16 septembrie 2025, 17:00

Zilele Recoltei, sărbătoarea toamnei clujene

Trei zile cu produse locale, meșteșuguri, folclor și preparate tradiționale în aer liber. A XIII-a ediție a Zilelor Recoltei, o sărbătoare a...

Zilele Recoltei, sărbătoarea toamnei clujene