Ascultă Radio Vacanța Live

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Articol de AP , 15 iulie 2023, 12:33 / actualizat: 15 iulie 2023, 20:48

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

”Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate, OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Situația a fost sesizată de mai mulți internauți, care au reclamat similitudinea.

”Procesul de selecţie a logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv. Reluăm procesul de selecţie în cazul logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, a adăugat municipalitatea.

Vineri, era prezentat public noul logo al staţiunii Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu. Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, precizau reprezentanţii OMD.

Ateliere, reduceri și program special, la Dino Parc Râșnov, de sărbători
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 12:30

Ateliere, reduceri și program special, la Dino Parc Râșnov, de sărbători

Dino Parc Râșnov îi așteaptă pe copii cu ateliere tematice, reduceri, activități speciale și un program adaptat vacanței de iarnă. Până...

Ateliere, reduceri și program special, la Dino Parc Râșnov, de sărbători
Gorj: La Rânca are loc Festivalul Ignatului 2025
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 11:00

Gorj: La Rânca are loc Festivalul Ignatului 2025

Spectacolele încep sâmbătă, la ora 12:00, cu ansambluri și grupuri vocale care păstrează și promovează tradițiile Gorjului. Sâmbătă, 20...

Gorj: La Rânca are loc Festivalul Ignatului 2025
MAE a lansat aplicația „Călătorește informat”
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 09:00

MAE a lansat aplicația „Călătorește informat”

Platforma, disponibilă și pentru telefonul mobil, oferă posibilitatea notificării rapide a cetățenilor aflați în străinătate, în cazul...

MAE a lansat aplicația „Călătorește informat”
Cadouri de Crăciun cu ajutorul AI
Știri joi, 18 decembrie 2025, 20:00

Cadouri de Crăciun cu ajutorul AI

Clienții folosesc instrumente AI pentru comparații, recomandări și selecția produselor potrivite. Clienții folosesc tot mai mult instrumente de...

Cadouri de Crăciun cu ajutorul AI
Știri joi, 18 decembrie 2025, 18:05

Călătorește informat, nouă aplicație lansată de MAE

Aplicația permite livrarea în timp real și printr-un instrument facil, la îndemână, a unor informații relevante în contextul călătoriilor...

Călătorește informat, nouă aplicație lansată de MAE
Știri joi, 18 decembrie 2025, 17:00

Sărbători de iarnă, cu programe speciale ale posturilor Radio România

Posturile Radiodifuziunii au pregătit programe speciale pentru ascultători. Toate posturile Radio România au pregătit, pentru sărbătorile de...

Sărbători de iarnă, cu programe speciale ale posturilor Radio România
Știri miercuri, 17 decembrie 2025, 20:00

Tramvaiul Moșului ajunge la Reșița

Surpriză magică pentru copii, între 20 și 24 decembrie, la Reșița. Orașul se transformă într-un spațiu al poveștilor de iarnă. Transport...

Tramvaiul Moșului ajunge la Reșița
Știri miercuri, 17 decembrie 2025, 18:30

Expoziția „Meninele din Timișoara” – tradiția spaniolă întâlnește identitatea bănățeană

Proiectul își are rădăcinile în fascinația exercitată de celebrul tablou al lui Diego Velázquez, „Las meninas”. Ultima expoziție a...

Expoziția „Meninele din Timișoara” – tradiția spaniolă întâlnește identitatea bănățeană