Ascultă Radio Vacanța Live

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Articol de AP , 15 iulie 2023, 12:33 / actualizat: 15 iulie 2023, 20:48

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

”Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate, OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Situația a fost sesizată de mai mulți internauți, care au reclamat similitudinea.

”Procesul de selecţie a logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv. Reluăm procesul de selecţie în cazul logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, a adăugat municipalitatea.

Vineri, era prezentat public noul logo al staţiunii Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu. Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, precizau reprezentanţii OMD.

Târgul de Crăciun Timișoara se deschide pe 30 noiembrie
Știri vineri, 7 noiembrie 2025, 20:00

Târgul de Crăciun Timișoara se deschide pe 30 noiembrie

Timișoara își dă întâlnire cu magia sărbătorilor de iarnă la finalul lunii noiembrie. Concert Ștefan Bănică Jr. și iluminat festiv....

Târgul de Crăciun Timișoara se deschide pe 30 noiembrie
Cântărețul Andrei Ursu, invitat la „De 10 x România”: „M-aș întoarce categoric la Eurovision” | VIDEO
Știri vineri, 7 noiembrie 2025, 19:29

Cântărețul Andrei Ursu, invitat la „De 10 x România”: „M-aș întoarce categoric la Eurovision” | VIDEO

Încă din copilărie, artistul a știut că destinul său este legat de scenă. Invitat într-o ediție de colecție a emisiunii „De 10 x...

Cântărețul Andrei Ursu, invitat la „De 10 x România”: „M-aș întoarce categoric la Eurovision” | VIDEO
Cel mai divers sezon de spectacole din România
Știri vineri, 7 noiembrie 2025, 15:30

Cel mai divers sezon de spectacole din România

De la operă la hard rock, de la musical la cinema live și mult sport: cum arată cel mai divers sezon de spectacole din România, anunțat prin...

Cel mai divers sezon de spectacole din România
Start lent pentru expoziția “Pompeii” de la Timișoara
Știri vineri, 7 noiembrie 2025, 14:00

Start lent pentru expoziția “Pompeii” de la Timișoara

Muzeul Naţional de Artă Timişoara a pus în vânzare online biletele pentru expoziţia “Fragilitatea Eternului. De la Pompeii la Grand Tour...

Start lent pentru expoziția “Pompeii” de la Timișoara
Știri vineri, 7 noiembrie 2025, 12:30

Tenorul Jonas Kaufmann concertează pentru prima dată în România

Recunoscut pentru timbrul său inconfundabil și profunzimea emoțională, Jonas Kaufmann a devenit un reper al artei lirice contemporane. Jonas...

Tenorul Jonas Kaufmann concertează pentru prima dată în România
Știri vineri, 7 noiembrie 2025, 11:00

Peștera Comarnic, închisă vizitatorilor 

Peștera Comarnic din Parcul Național Semenic–Cheile Carașului a fost închisă vizitatorilor pentru protejarea coloniilor de lilieci în...

Peștera Comarnic, închisă vizitatorilor 
Știri joi, 6 noiembrie 2025, 17:00

MAE: Atenţionare de călătorie pentru Filipine – Furtuna tropicală Fung-Wong

Furtuna tropicală Fung-Wong ar putea atinge categoria de taifun în data de 7 noiembrie şi categoria de super taifun pe parcursul zilei de 8...

MAE: Atenţionare de călătorie pentru Filipine – Furtuna tropicală Fung-Wong
Știri joi, 6 noiembrie 2025, 15:30

Jazz in the Park, nominalizat la categoria ”Best Small Festival in Europe”

Jazz in the Park este singurul festival din România nominalizat la categoria Best Small Festival in Europe. Festivalul Jazz in the Park din...

Jazz in the Park, nominalizat la categoria ”Best Small Festival in Europe”