Ascultă Radio Vacanța Live

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Articol de AP , 15 iulie 2023, 12:33 / actualizat: 15 iulie 2023, 20:48

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

”Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate, OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Situația a fost sesizată de mai mulți internauți, care au reclamat similitudinea.

”Procesul de selecţie a logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv. Reluăm procesul de selecţie în cazul logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, a adăugat municipalitatea.

Vineri, era prezentat public noul logo al staţiunii Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu. Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, precizau reprezentanţii OMD.

Alimentația echilibrată de sărbători
Știri marți, 23 decembrie 2025, 11:30

Alimentația echilibrată de sărbători

Cum ne păstrăm în formă de sărbători? Sfaturi utile de la dr. Laura Ene, medic primar diabet, nutriție, boli metabolice. Cum reintroducem în...

Alimentația echilibrată de sărbători
Crăciun cu zăpadă. Meteorologii de la ANM anunță ninsori abundente
Știri marți, 23 decembrie 2025, 09:30

Crăciun cu zăpadă. Meteorologii de la ANM anunță ninsori abundente

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) prognozează o schimbare radicală a vremii, cu ninsori în Moldova și zonele montane în perioada...

Crăciun cu zăpadă. Meteorologii de la ANM anunță ninsori abundente
Atenţie la instalaţiile electrice folosite pentru decorarea bradului şi a locuinţei!
Știri luni, 22 decembrie 2025, 20:00

Atenţie la instalaţiile electrice folosite pentru decorarea bradului şi a locuinţei!

Pompierii atrag atenţia că o simplă instalaţie ornamentală poate provoca un dezastru. Atenţie la instalaţiile electrice folosite în această...

Atenţie la instalaţiile electrice folosite pentru decorarea bradului şi a locuinţei!
RUSALKA BULGARIA MARE PLAJA RRBV
Știri luni, 22 decembrie 2025, 14:00

Românii vor cheltui mai mult pentru vacanțele în Bulgaria

Creșterea prețurilor hotelurilor și pensiunilor va adăuga până la 10% la bugetul sejururilor de vară. Românii care obișnuiesc să își...

Românii vor cheltui mai mult pentru vacanțele în Bulgaria
Știri luni, 22 decembrie 2025, 12:30

Catedrala Naţională, deschisă în perioada 24 decembrie 2025 – 8 ianuarie 2026

„Pelerinii şi vizitatorii din întreaga ţară şi din străinătate vor putea să viziteze şi să se închine în Catedrala...

Catedrala Naţională, deschisă în perioada 24 decembrie 2025 – 8 ianuarie 2026
Știri luni, 22 decembrie 2025, 11:00

BISTRIȚA-NĂSĂUD: Intrarea la muzeu, cu 50% mai scumpă

Muzeele din judeţul Bistriţa-Năsăud își vor majora tarifele din 2026. Biletele de intrare la muzeele din judeţul Bistriţa-Năsăud vor costa,...

BISTRIȚA-NĂSĂUD: Intrarea la muzeu, cu 50% mai scumpă
Știri luni, 22 decembrie 2025, 09:00

Cadouri de Crăciun pe care le putem face acasă

În contextul scumpirilor din ultima perioadă, un expert în bricolaj ne recomandă câteva cadouri făcute acasă. Crăciunul bate la ușă, iar...

Cadouri de Crăciun pe care le putem face acasă
Știri luni, 22 decembrie 2025, 08:00

Românii prind gustul croazierelor de lux

În 2025, cea mai scumpă croazieră rezervată este o expediţie de 10 nopţi în Groenlanda, în valoare de 120.000 de euro. Tot mai mulţi români...

Românii prind gustul croazierelor de lux