Ascultă Radio Vacanța Live

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Articol de AP , 15 iulie 2023, 12:33 / actualizat: 15 iulie 2023, 20:48

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

”Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate, OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Situația a fost sesizată de mai mulți internauți, care au reclamat similitudinea.

”Procesul de selecţie a logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv. Reluăm procesul de selecţie în cazul logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, a adăugat municipalitatea.

Vineri, era prezentat public noul logo al staţiunii Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu. Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, precizau reprezentanţii OMD.

SIBIU: Marea Moșmondeală adună zeci de „Moși” la start
Știri marți, 9 decembrie 2025, 11:00

SIBIU: Marea Moșmondeală adună zeci de „Moși” la start

Cursa caritabilă în costume de Moș Crăciun de la Sibiu sprijină echipa de baschet în scaun rulant. Peste 80 de oameni de vârste diferite s-au...

SIBIU: Marea Moșmondeală adună zeci de „Moși” la start
Se lansează noile abonamente la Sala Radio, pentru 2026
Știri luni, 8 decembrie 2025, 19:00

Se lansează noile abonamente la Sala Radio, pentru 2026

Orchestrele și Corurile Radio România lansează noile abonamente și bilete pentru concertele de la Sala Radio, valabile în perioada...

Se lansează noile abonamente la Sala Radio, pentru 2026
„Fericirea e în actul următor”, cea mai râvnită carte de la Gaudeamus Radio România
Știri luni, 8 decembrie 2025, 11:33

„Fericirea e în actul următor”, cea mai râvnită carte de la Gaudeamus Radio România

Volumul este semnat de actorul Marius Manole. Târgul de Carte Gaudeamus Radio România, desfășurat la Romexpo București, a ajuns final....

„Fericirea e în actul următor”, cea mai râvnită carte de la Gaudeamus Radio România
Dobrogea va avea propriul drum tematic
Știri luni, 8 decembrie 2025, 11:00

Dobrogea va avea propriul drum tematic

Via Dobrogeana, un traseu turistic și educațional de 850 de kilometri. Dobrogea va avea, din 2027, propriul drum tematic – Via Dobrogeana, un...

Dobrogea va avea propriul drum tematic
Știri luni, 8 decembrie 2025, 09:00

Ziua Porților Deschise la BNR Brașov

Cei care își doresc să viziteze sediul BNR Brașov se vor putea bucura de un tur ghidat. Agenția Brașov a Băncii Naționale a României își...

Ziua Porților Deschise la BNR Brașov
Știri luni, 8 decembrie 2025, 08:00

Craiova pregătește o atracție unică

Eco Urbis lucrează la realizarea unor zone speciale în Parcul Romanescu, unde căprioarele se vor plimba libere printre vizitatori. Dacă vremea va...

Craiova pregătește o atracție unică
Știri duminică, 7 decembrie 2025, 09:30

Crăciun de poveste la Teatrul Ion Creangă

MagicTIC aduce spectacole, ateliere și întâlniri cu Moș Crăciun la Teatrul Ion Creangă din Capitală. Bucureștiul se pregătește pentru o...

Crăciun de poveste la Teatrul Ion Creangă
Știri sâmbătă, 6 decembrie 2025, 09:30

Deschiderea sezonului de schi în Harghita, incertă

Prognoza indică că abia după 15 decembrie condiţiile vor fi potrivite pentru pornirea tunurilor de zăpadă. Deschiderea sezonului de schi în...

Deschiderea sezonului de schi în Harghita, incertă