Ascultă Radio Vacanța Live

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Mamaia renunță, după o singură zi, la logo-ul prezentat public

Articol de AP , 15 iulie 2023, 12:33 / actualizat: 15 iulie 2023, 20:48

Reprezentarea grafică este identică cu cea a unui complex rezidenţial din Spania.

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus, precizând că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania.

”Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea staţiunii Mamaia şi alte branduri turistice facem următoarele precizări: În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanţa.

Potrivit sursei citate, OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.

Situația a fost sesizată de mai mulți internauți, care au reclamat similitudinea.

”Procesul de selecţie a logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesionişti, tocmai din acest motiv. Reluăm procesul de selecţie în cazul logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, a adăugat municipalitatea.

Vineri, era prezentat public noul logo al staţiunii Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu. Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, precizau reprezentanţii OMD.

AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience, în premieră la MINA
Știri joi, 30 octombrie 2025, 10:00

AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience, în premieră la MINA

AMPLIFIED reunește peste 1.000 de imagini rare, prezentate pentru prima dată publicului, 200 de secvențe video, 1.300 de coperte Rolling...

AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience, în premieră la MINA
Frații Ușeriu aduc spiritul Via Transilvanica acasă
Știri joi, 30 octombrie 2025, 09:00

Frații Ușeriu aduc spiritul Via Transilvanica acasă

Frații Alin și Tibi Ușeriu scriu un nou capitol al proiectului Via Transilvanica! De la Roma la Drobeta-Turnu Severin, pe drumul istoriei!...

Frații Ușeriu aduc spiritul Via Transilvanica acasă
Noiembrie, o lună de emoții la Teatrul din Turda
Știri miercuri, 29 octombrie 2025, 18:30

Noiembrie, o lună de emoții la Teatrul din Turda

Luna noiembrie vine cu două premiere deosebite care îmbogățesc repertoriul Teatrului Național Aureliu Manea Turda. Toamna aduce la Fabrica de...

Noiembrie, o lună de emoții la Teatrul din Turda
Vaporașele de pe Bega vor fi retrase de pe trasee
Știri miercuri, 29 octombrie 2025, 11:00

Vaporașele de pe Bega vor fi retrase de pe trasee

Ultima zi de operare a vaporaşelor va fi vineri, după care vor intra în programul de mentenanţă şi revizii tehnice. Cele şase ambarcaţiuni de...

Vaporașele de pe Bega vor fi retrase de pe trasee
Știri marți, 28 octombrie 2025, 20:00

Târgul de Crăciun de la Oradea își caută comercianți

Producătorii de dulciuri, preparate tradiționale și artizanii au termen până la jumătatea lunii noiembrie. Au început pregătirile pentru...

Târgul de Crăciun de la Oradea își caută comercianți
Știri marți, 28 octombrie 2025, 18:30

BRAȘOV. „Regina Maria, ambasador irezistibil al României Mari”, expoziție în Piața Sfatului

„Regina Maria, ambasador irezistibil al României Mari” este expoziția ce va putea fi admirată în Piața Sfatului din Brașov. Se deschide din...

BRAȘOV. „Regina Maria, ambasador irezistibil al României Mari”, expoziție în Piața Sfatului
Știri marți, 28 octombrie 2025, 17:00

Filmele de Cannes se văd la Cluj | AUDIO

Marile premii de la Cannes se văd prima oară la Cluj, la doar câteva luni de la premiera mondială. 11 filme proaspete și premiate la cel mai...

Filmele de Cannes se văd la Cluj | AUDIO
Știri marți, 28 octombrie 2025, 15:30

Comuna Jurilovca va deveni stațiune turistică de interes local

Anunțul potrivit căruia comuna Jurilovca va deveni stațiune turistică de interes local a fost făcut de primarul Eugen Ion, pe pagina sa de...

Comuna Jurilovca va deveni stațiune turistică de interes local