Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța, 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Prognoza meteo pe o lună: ANM anunță temperaturi caniculare și secetă
Știri miercuri, 2 iulie 2025, 08:30

Prognoza meteo pe o lună: ANM anunță temperaturi caniculare și secetă

Cupola de foc se instalează peste România, aducând temperaturi infernale. Potrivit celei mai recente prognoze ANM, în următoarele 4 săptămâni...

Prognoza meteo pe o lună: ANM anunță temperaturi caniculare și secetă
Aeroportul clujean „Avram Iancu”, premiat pentru excelență în operațiuni aeroportuare
Știri marți, 1 iulie 2025, 20:37

Aeroportul clujean „Avram Iancu”, premiat pentru excelență în operațiuni aeroportuare

Acordată de platforma internațională Air Transport News, distincția recunoaște eforturile de extindere a terminalului de plecări, dar și...

Aeroportul clujean „Avram Iancu”, premiat pentru excelență în operațiuni aeroportuare
sanie de vara
Știri marți, 1 iulie 2025, 20:00

HUNEDOARA: Traseu cu sanie pe șine pentru sezonul estival, în stațiunea Parâng

Primăria Petroșani va scoate la concesiune, prin licitație publică, o suprafață de teren de 5.000 de metri pătrați. Primăria Petroșani...

HUNEDOARA: Traseu cu sanie pe șine pentru sezonul estival, în stațiunea Parâng
Turiștii pot admira Munții Călimani printr-un telescop
Știri marți, 1 iulie 2025, 18:00

Turiștii pot admira Munții Călimani printr-un telescop

Primul telescop panoramic din județul Mureș, instalat pe Scaunul Domnului. Echipele Salvamont Mureș au montat, în premieră, un telescop prin...

Turiștii pot admira Munții Călimani printr-un telescop
Știri marți, 1 iulie 2025, 16:00

Stagiunea Estivală a Artelor Spectacolului 2025 se pregătește de start

Stagiunea Estivală a Artelor Spectacolului 2025 se pregătește de start, iar biletele au fost, deja, puse în vânzare. Evenimentul, organizat de...

Stagiunea Estivală a Artelor Spectacolului 2025 se pregătește de start
Știri marți, 1 iulie 2025, 14:00

Programul de vizitare a Cazinoului din Constanța a fost extins

Cei care vor să viziteze Cazinoul din Constanța ar fi bine să își cumpere bilete din timp, de pe site-ul bilet.cazinoul.com. Recomandarea vine...

Programul de vizitare a Cazinoului din Constanța a fost extins
Știri marți, 1 iulie 2025, 12:00

Festival de artă contemporană, la Eforie Sud

Între 1 iulie și 24 august, Grădina Cinemascop devine centrul unui amplu eveniment cultural numit Eforie Colorat. Evenimentul include 4 expoziții...

Festival de artă contemporană, la Eforie Sud
Știri marți, 1 iulie 2025, 10:00

Delta Dunării, destinație tot mai populară pentru turiștii străini

Turiștii străini se cazează pentru cel puțin două nopți. Dar creșterea TVA-ului în plin sezon estival va afecta afacerile în turism....

Delta Dunării, destinație tot mai populară pentru turiștii străini