Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța , 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Sărbătoarea Naşterii Mântuitorului: Simboluri şi tradiţii de Crăciun
Știri joi, 25 decembrie 2025, 09:00

Sărbătoarea Naşterii Mântuitorului: Simboluri şi tradiţii de Crăciun

Creştinii celebrează, la 25 decembrie, naşterea Mântuitorului Iisus Hristos, moment care simbolizează lumina, iubirea şi speranţa...

Sărbătoarea Naşterii Mântuitorului: Simboluri şi tradiţii de Crăciun
Obiceiuri de Crăciun: Împodobirea bradului
Știri miercuri, 24 decembrie 2025, 18:30

Obiceiuri de Crăciun: Împodobirea bradului

Împodobirea bradului este, astăzi, una din cele mai iubite tradiții, atât la oraș, cât și la sat. În noaptea de Crăciun, copiii primesc...

Obiceiuri de Crăciun: Împodobirea bradului
A fost lansat Catalogul meșterilor populari din Bistrița-Năsăud
Știri miercuri, 24 decembrie 2025, 16:00

A fost lansat Catalogul meșterilor populari din Bistrița-Năsăud

Centrul Județean pentru Cultură Bistrița-Năsăud a lansat un catalog unic în România: Catalogul meșterilor populari. Peste 80 de meșteri...

A fost lansat Catalogul meșterilor populari din Bistrița-Năsăud
Ce așteptări au românii de la Moș Crăciun
Știri miercuri, 24 decembrie 2025, 13:30

Ce așteptări au românii de la Moș Crăciun

Aproape 60% dintre români vor petrece Crăciunul acasă, alături de familie, iar 20% vor fi în vizită la rude sau prieteni. Cei mai mulți speră...

Ce așteptări au românii de la Moș Crăciun
Știri miercuri, 24 decembrie 2025, 11:00

Taxă de promovare turistică de 7 lei, în municipiul Brașov

Din următorul an, taxa de promovare turistică va fi de 7 lei/ turist/zi, iar taxa salvamont de 5 lei/turist/zi. Ambele au fost aprobate de către...

Taxă de promovare turistică de 7 lei, în municipiul Brașov
Știri miercuri, 24 decembrie 2025, 08:30

Moș Crăciun, de-a lungul timpului

Moş Crăciun vorbeşte fluent mai mult de 2700 de limbi, cu peste 7000 de dialecte, inclusiv limbajul secret al spiriduşilor. Moş Crăciun, sub...

Moș Crăciun, de-a lungul timpului
Știri marți, 23 decembrie 2025, 19:30

Programul de sărbători al marilor magazine

Cei care încă mai au de făcut cumpărături pentru sărbători trebuie să ştie că programul marilor lanţuri de magazine va suferi modificări...

Programul de sărbători al marilor magazine
Știri marți, 23 decembrie 2025, 15:30

Unele trenuri către București sunt anulate în perioada sărbătorilor de iarnă

În Mureș, sărbătorile de iarnă scad cu 50% numărul călătoriilor pe calea ferată. Este motivul pentru care CFR Călători Târgu Mureș ia...

Unele trenuri către București sunt anulate în perioada sărbătorilor de iarnă