Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța , 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

tunuri zapada postavarul
Știri sâmbătă, 6 decembrie 2025, 09:30

Deschiderea sezonului de schi în Harghita, incertă

Prognoza indică că abia după 15 decembrie condiţiile vor fi potrivite pentru pornirea tunurilor de zăpadă. Deschiderea sezonului de schi în...

Deschiderea sezonului de schi în Harghita, incertă
Creştinii îl sărbătoresc pe Sfântul Nicolae
Știri sâmbătă, 6 decembrie 2025, 07:30

Creştinii îl sărbătoresc pe Sfântul Nicolae

Sărbătoarea Sfântului Nicolae, cinstit pentru generozitatea sa, are loc anual pe 6 decembrie, când aproape 800.000 de români își serbează...

Creştinii îl sărbătoresc pe Sfântul Nicolae
În așteptarea lui Moș Nicolae
Știri vineri, 5 decembrie 2025, 22:24

În așteptarea lui Moș Nicolae

În unele regiuni ale României, copiii găsesc în dimineața zilei de 6 decembrie, pe lângă dulciuri și fructe, o nuielușă, în semn de...

În așteptarea lui Moș Nicolae
CONSTANȚA: Se deschide Târgul de Crăciun din Poarta 6
Știri vineri, 5 decembrie 2025, 18:30

CONSTANȚA: Se deschide Târgul de Crăciun din Poarta 6

Vizitatorii vor putea descoperi zone tematice, preparate tradiționale, colinde și activități create pentru întreaga familie. Primăria...

CONSTANȚA: Se deschide Târgul de Crăciun din Poarta 6
Știri vineri, 5 decembrie 2025, 15:30

Salvamont România – recomandări în contextul deschiderii pârtiilor de schi

Între 300 şi 500 de salvamontişti vor fi prezenţi zilnic la datorie în staţiunile turistice de practicare a sporturilor de iarnă....

Salvamont România – recomandări în contextul deschiderii pârtiilor de schi
Știri vineri, 5 decembrie 2025, 14:00

TIMIȘOARA: Lights of the Village, la Muzeul Satului Bănățean

Magia iernii revine în 2025 la Muzeul Satului Bănățean, în perioada 6 – 21 decembrie! Între 6 și 21 decembrie, Muzeul Satului...

TIMIȘOARA: Lights of the Village, la Muzeul Satului Bănățean
Știri vineri, 5 decembrie 2025, 11:00

Program special de Moş Nicolae la Grădina Zoologică Bucureşti

Moş Nicolae ajunge la Zoo pe 6 decembrie, iar cei mici vor avea ocazia să participe la ateliere tematice şi să-l întâlnească. Grădina...

Program special de Moş Nicolae la Grădina Zoologică Bucureşti
Știri vineri, 5 decembrie 2025, 09:00

Moș Nicolae, așteptat în noaptea de vineri spre sâmbătă

În noaptea de 5 spre 6 decembrie, copiii își lasă ghetele în fața ușii, așteptând cu speranța că vor primi cadouri. În fiecare an, în...

Moș Nicolae, așteptat în noaptea de vineri spre sâmbătă