Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța , 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Crăciun cu zăpadă. Meteorologii de la ANM anunță ninsori abundente
Știri marți, 23 decembrie 2025, 09:30

Crăciun cu zăpadă. Meteorologii de la ANM anunță ninsori abundente

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) prognozează o schimbare radicală a vremii, cu ninsori în Moldova și zonele montane în perioada...

Crăciun cu zăpadă. Meteorologii de la ANM anunță ninsori abundente
Atenţie la instalaţiile electrice folosite pentru decorarea bradului şi a locuinţei!
Știri luni, 22 decembrie 2025, 20:00

Atenţie la instalaţiile electrice folosite pentru decorarea bradului şi a locuinţei!

Pompierii atrag atenţia că o simplă instalaţie ornamentală poate provoca un dezastru. Atenţie la instalaţiile electrice folosite în această...

Atenţie la instalaţiile electrice folosite pentru decorarea bradului şi a locuinţei!
RUSALKA BULGARIA MARE PLAJA RRBV
Știri luni, 22 decembrie 2025, 14:00

Românii vor cheltui mai mult pentru vacanțele în Bulgaria

Creșterea prețurilor hotelurilor și pensiunilor va adăuga până la 10% la bugetul sejururilor de vară. Românii care obișnuiesc să își...

Românii vor cheltui mai mult pentru vacanțele în Bulgaria
Catedrala Naţională, deschisă în perioada 24 decembrie 2025 – 8 ianuarie 2026
Știri luni, 22 decembrie 2025, 12:30

Catedrala Naţională, deschisă în perioada 24 decembrie 2025 – 8 ianuarie 2026

„Pelerinii şi vizitatorii din întreaga ţară şi din străinătate vor putea să viziteze şi să se închine în Catedrala...

Catedrala Naţională, deschisă în perioada 24 decembrie 2025 – 8 ianuarie 2026
Știri luni, 22 decembrie 2025, 11:00

BISTRIȚA-NĂSĂUD: Intrarea la muzeu, cu 50% mai scumpă

Muzeele din judeţul Bistriţa-Năsăud își vor majora tarifele din 2026. Biletele de intrare la muzeele din judeţul Bistriţa-Năsăud vor costa,...

BISTRIȚA-NĂSĂUD: Intrarea la muzeu, cu 50% mai scumpă
Știri luni, 22 decembrie 2025, 09:00

Cadouri de Crăciun pe care le putem face acasă

În contextul scumpirilor din ultima perioadă, un expert în bricolaj ne recomandă câteva cadouri făcute acasă. Crăciunul bate la ușă, iar...

Cadouri de Crăciun pe care le putem face acasă
Știri luni, 22 decembrie 2025, 08:00

Românii prind gustul croazierelor de lux

În 2025, cea mai scumpă croazieră rezervată este o expediţie de 10 nopţi în Groenlanda, în valoare de 120.000 de euro. Tot mai mulţi români...

Românii prind gustul croazierelor de lux
Știri duminică, 21 decembrie 2025, 15:30

Tradiții neobișnuite care arată o altă față a Crăciunului în lume

Dincolo de imaginea clasică a bradului, a colindelor și a cadourilor, multe țări celebrează Crăciunul în moduri mai puțin cunoscute....

Tradiții neobișnuite care arată o altă față a Crăciunului în lume