Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța, 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

BRAȘOV: Atelier de fotografie inedit la Muzeul Sportului și Turismului Montan
Știri joi, 18 septembrie 2025, 13:01

BRAȘOV: Atelier de fotografie inedit la Muzeul Sportului și Turismului Montan

Atelier de fotografie inedit, vineri, la Muzeul Sportului și Turismului Montan, organizat în cadrul Alpin Film Festival. Iubitorii muntelui, dar...

BRAȘOV: Atelier de fotografie inedit la Muzeul Sportului și Turismului Montan
Zilele Bucureștiului 2025: descoperă orașul! 566 de ani de București
Știri joi, 18 septembrie 2025, 11:00

Zilele Bucureștiului 2025: descoperă orașul! 566 de ani de București

Primăria Municipiului București, prin instituțiile de cultură din subordine, organizează în weekendul 20-21 septembrie Zilele Bucureștiului...

Zilele Bucureștiului 2025: descoperă orașul! 566 de ani de București
Vremea 18 septembrie: temperaturi aproape de normalul perioadei
Știri joi, 18 septembrie 2025, 10:06

Vremea 18 septembrie: temperaturi aproape de normalul perioadei

Astăzi, valorile termice vor fi apropiate de cele specifice datei, exceptând cele diurne din Oltenia și jumătatea de vest a Munteniei unde se vor...

Vremea 18 septembrie: temperaturi aproape de normalul perioadei
Dâmbovița Delivery la Operă – festivalul care readuce râul în inima cartierului Cotroceni
Știri joi, 18 septembrie 2025, 08:00

Dâmbovița Delivery la Operă – festivalul care readuce râul în inima cartierului Cotroceni

Pentru prima dată, festivalul-manifest Dâmbovița Delivery ajunge la Opera Română – unul dintre cele mai importante puncte de pe cursul râului...

Dâmbovița Delivery la Operă – festivalul care readuce râul în inima cartierului Cotroceni
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 20:00

Pedalează în inima Apusenilor!

De la copii de 3 ani la elitele MTB-ului, toți iau startul într-un eveniment plin de emoție, adrenalină și voie bună. În 20 Septembrie,...

Pedalează în inima Apusenilor!
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 19:01

MAE- Atenţionare de călătorie: Franţa – grevă generală

Sunt preconizate perturbări semnificative ale transportului urban şi interurban, ale traficului feroviar şi aerian. Ministerul Afacerilor Externe...

MAE- Atenţionare de călătorie: Franţa – grevă generală
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 18:30

Primul festival dedicat literaturii Young Adult în Vaslui – FestivalYA 2025

FestivalYA reunește întâlniri cu autori YA contemporani, români și internaționali, workshopuri pe teme relevante pentru adolescenți. Vaslui,...

Primul festival dedicat literaturii Young Adult în Vaslui – FestivalYA 2025
Știri miercuri, 17 septembrie 2025, 11:00

UNDERCLOUD18, la București

Primul festival de teatru independent din România transformă Calea Griviței într-o scenă urbană a artei vii. Primul festival de teatru...

UNDERCLOUD18, la București