Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța , 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

TAROM lansează promoţii de la 99 de euro pentru călătoriile din decembrie
Știri vineri, 21 noiembrie 2025, 18:27

TAROM lansează promoţii de la 99 de euro pentru călătoriile din decembrie

În intervalul 21 – 30 noiembrie 2025, pasagerii pot achiziţiona bilete la tarife promoţionale pentru călătoriile efectuate între 1 şi 31...

TAROM lansează promoţii de la 99 de euro pentru călătoriile din decembrie
Călător prin tradiţii de iarnă, la Muzeul Naţional al Satului “Dimitrie Gusti”
Știri vineri, 21 noiembrie 2025, 17:00

Călător prin tradiţii de iarnă, la Muzeul Naţional al Satului “Dimitrie Gusti”

Participanţii vor învăţa de la meşterii coordonatori să picteze icoane pe sticlă, să ţeasă traiste tradiţionale, să confecţioneze...

Călător prin tradiţii de iarnă, la Muzeul Naţional al Satului “Dimitrie Gusti”
Atenţionare de călătorie: Regatul Belgiei – grevă naţională
Știri vineri, 21 noiembrie 2025, 14:00

Atenţionare de călătorie: Regatul Belgiei – grevă naţională

MAE recomandă cetăţenilor români să menţină legătura cu companiile aeriene pentru detalii privind programul de zbor. Ministerul Afacerilor...

Atenţionare de călătorie: Regatul Belgiei – grevă naţională
Strada Sforii din Brașov, închisă
Știri vineri, 21 noiembrie 2025, 11:00

Strada Sforii din Brașov, închisă

Strada Sforii din Brașov se închide temporar pentru lucrări de siguranță, după ce tencuiala unor clădiri a început să se desprindă....

Strada Sforii din Brașov, închisă
Știri vineri, 21 noiembrie 2025, 10:00

TÂRGU MUREȘ: Sâmbătă, o nouă ediţie a Memorialului “Klosz Péter”

Competiţia este organizată în memoria fostului preşedinte al Federaţiei Române de Triatlon, târgumureşeanul Klosz Péter. Club Sportiv Master...

TÂRGU MUREȘ: Sâmbătă, o nouă ediţie a Memorialului “Klosz Péter”
Știri vineri, 21 noiembrie 2025, 08:00

Ultimul eveniment din seria „Re:Imagine Brașov – micro/MACRO”, vineri, la Muzeul de Artă

Sălile muzeului se vor transforma în spațiu de inspirație, atelier pentru artiști și cadru pentru discuții. Vineri, 21 noiembrie, la Muzeul de...

Ultimul eveniment din seria „Re:Imagine Brașov – micro/MACRO”, vineri, la Muzeul de Artă
Știri joi, 20 noiembrie 2025, 18:30

Muzicianul brazilian Ricardo Castro, invitat la Sala Radio

Programul serii de la Sala Radio cuprinde două partituri semnate de Mozart și Beethoven. Miercuri, 26 noiembrie, de la ora 19:00, invitatul special...

Muzicianul brazilian Ricardo Castro, invitat la Sala Radio
Știri joi, 20 noiembrie 2025, 17:00

„AstroArt”, la Bârlad!

Arta se intersectează armonios cu astronomia, la Casa Sturdza, parte a Muzeului „Vasile Pârvan” Bârlad. Sâmbătă, 22 noiembrie 2025, de la...

„AstroArt”, la Bârlad!