Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța , 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

TULCEA: Doar câteva pensiuni deschise în Deltă de sărbători
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 18:30

TULCEA: Doar câteva pensiuni deschise în Deltă de sărbători

Costurile mari cu încălzirea, dar și reticența turiștilor din considerente economice, printre cauze. Puţine pensiuni din Delta Dunării sunt...

TULCEA: Doar câteva pensiuni deschise în Deltă de sărbători
Premieră la Teatrul Național Radiofonic pentru copii – Fereastra care n-avea somn
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 17:59

Premieră la Teatrul Național Radiofonic pentru copii – Fereastra care n-avea somn

Spectacolul poate fi ascultat, în premieră, duminică, 21 decembrie, de la ora 9:00, la Radio România Cultural. Teatrul Național Radiofonic...

Premieră la Teatrul Național Radiofonic pentru copii – Fereastra care n-avea somn
APEL 112, aplicația care poate salva vieți pe munte!
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 14:00

APEL 112, aplicația care poate salva vieți pe munte!

Aplicația permite apelarea la o singură atingere și facilitează localizarea exactă a locului din care sunați, un element esențial în...

APEL 112, aplicația care poate salva vieți pe munte!
Ateliere, reduceri și program special, la Dino Parc Râșnov, de sărbători
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 12:30

Ateliere, reduceri și program special, la Dino Parc Râșnov, de sărbători

Dino Parc Râșnov îi așteaptă pe copii cu ateliere tematice, reduceri, activități speciale și un program adaptat vacanței de iarnă. Până...

Ateliere, reduceri și program special, la Dino Parc Râșnov, de sărbători
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 11:00

Gorj: La Rânca are loc Festivalul Ignatului 2025

Spectacolele încep sâmbătă, la ora 12:00, cu ansambluri și grupuri vocale care păstrează și promovează tradițiile Gorjului. Sâmbătă, 20...

Gorj: La Rânca are loc Festivalul Ignatului 2025
Știri vineri, 19 decembrie 2025, 09:00

MAE a lansat aplicația „Călătorește informat”

Platforma, disponibilă și pentru telefonul mobil, oferă posibilitatea notificării rapide a cetățenilor aflați în străinătate, în cazul...

MAE a lansat aplicația „Călătorește informat”
Știri joi, 18 decembrie 2025, 20:00

Cadouri de Crăciun cu ajutorul AI

Clienții folosesc instrumente AI pentru comparații, recomandări și selecția produselor potrivite. Clienții folosesc tot mai mult instrumente de...

Cadouri de Crăciun cu ajutorul AI
Știri joi, 18 decembrie 2025, 18:05

Călătorește informat, nouă aplicație lansată de MAE

Aplicația permite livrarea în timp real și printr-un instrument facil, la îndemână, a unor informații relevante în contextul călătoriilor...

Călătorește informat, nouă aplicație lansată de MAE