Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța , 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Târgul de Crăciun Reşiţa 2025
Știri marți, 2 decembrie 2025, 09:00

Târgul de Crăciun Reşiţa 2025

Vizitatorii se vor putea bucura de concerte spectaculoase, colinde tradiționale, dansuri populare, interpreți îndrăgiți, dar și de standuri...

Târgul de Crăciun Reşiţa 2025
artificii in piata sfatului primarie
Știri marți, 2 decembrie 2025, 08:00

4 sfaturi pentru un Revelion fără certuri

Câteva sfaturi pentru a face planificarea Revelionului mai simplă. Probabil cu toții ne-am confruntat, în grupurile noastre, cu interminabilele...

4 sfaturi pentru un Revelion fără certuri
Festivalul Național „Poveste de iarnă”, la Borșa
Știri luni, 1 decembrie 2025, 15:00

Festivalul Național „Poveste de iarnă”, la Borșa

Dya organizează la Borșa a treia ediție a Festivalului Național „Poveste de Iarnă” – două zile de colinde și cântece de Crăciun. ...

Festivalul Național „Poveste de iarnă”, la Borșa
Încep Târgurile de Crăciun din GAL Napoca Porolissum
Știri luni, 1 decembrie 2025, 13:00

Încep Târgurile de Crăciun din GAL Napoca Porolissum

Magia Crăciunului ajunge în comunitățile din GAL Napoca Porolissum: Patru târguri de Crăciun în Beliș, Huedin, Căpușu Mare și Răchițele....

Încep Târgurile de Crăciun din GAL Napoca Porolissum
Știri luni, 1 decembrie 2025, 11:00

BUCUREȘTI: INKORPORE, o expoziție despre emoție, formă și spațiul dintre ele

Expoziția INKORPORE invită publicul într-un spațiu în care emoțiile capătă corp, iar gândurile se transformă în imagine. Arta nu este doar...

BUCUREȘTI: INKORPORE, o expoziție despre emoție, formă și spațiul dintre ele
Știri luni, 1 decembrie 2025, 09:00

Traseele Via Transilvanica, nerecomandate iarna

Amenajările și bornele de andezit, personalizate pentru fiecare regiune, sunt greu de observat când zăpada este abundentă. Via Transilvanica –...

Traseele Via Transilvanica, nerecomandate iarna
Știri luni, 1 decembrie 2025, 07:00

1 Decembrie, Ziua Naţională a României

La 1 decembrie 1918, Marea Adunare de la Alba-Iulia adopta o rezoluţie care consfinţea unirea tuturor românilor Transilvaniei, Banatului,...

1 Decembrie, Ziua Naţională a României
Știri duminică, 30 noiembrie 2025, 12:00

Transport turistic pe ruta Cluj–Cojocna

Se lansează un program pilot de transport Cluj–Cojocna, pentru facilitarea accesului turiștilor la Băile Cojocna, începând cu 1 decembrie....

Transport turistic pe ruta Cluj–Cojocna