Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța, 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

1 Mai – Ziua Internațională a Muncii
Știri joi, 1 mai 2025, 09:00

1 Mai – Ziua Internațională a Muncii

Ziua Muncii îşi are originile în revoluţia industrială din secolul al XIX-lea. La acea vreme, muncitorii erau obligaţi să muncească până la...

1 Mai – Ziua Internațională a Muncii
Instituţiile muzeale din cadrul Muzeului Municipiului Bucureşti, dar şi Muzeul Satului – deschise de 1 Mai
Știri miercuri, 30 aprilie 2025, 21:08

Instituţiile muzeale din cadrul Muzeului Municipiului Bucureşti, dar şi Muzeul Satului – deschise de 1 Mai

Muzeele din București vor fi deschise de 1 Mai, majoritatea cu program normal de vizitare, iar Muzeul Satului își așteaptă vizitatorii în...

Instituţiile muzeale din cadrul Muzeului Municipiului Bucureşti, dar şi Muzeul Satului – deschise de 1 Mai
Avertismentele nutriționiștilor pentru masa de 1 Mai
Știri miercuri, 30 aprilie 2025, 17:00

Avertismentele nutriționiștilor pentru masa de 1 Mai

Nutriționiștii recomandă mese echilibrate de 1 Mai, evitarea expunerii directe a cărnii la jar și consumul de salate. Grătarele sunt în...

Avertismentele nutriționiștilor pentru masa de 1 Mai
Brașovul va avea 2000 de hectare de pădure parc
Știri miercuri, 30 aprilie 2025, 12:30

Brașovul va avea 2000 de hectare de pădure parc

Orașul Brașov primește undă verde pentru amenajarea unei păduri parc de 2000 de hectare, destinată exclusiv activităților de agrement și...

Brașovul va avea 2000 de hectare de pădure parc
Știri miercuri, 30 aprilie 2025, 11:00

De 1 Mai, bucureștenii sunt invitați la Parada Tramvaielor

Parada Tramvaielor va transforma străzile Capitalei într-un spectacol nostalgic și festiv, cu muzică live, tramvaie de epocă și surprize pentru...

De 1 Mai, bucureștenii sunt invitați la Parada Tramvaielor
Știri miercuri, 30 aprilie 2025, 08:46

Vremea, 30 aprilie 2025: Zi însorită în toată țara

Astăzi avem parte de o zi frumoasă, cu soare și temperaturi în creștere în toată țara. În Moldova urmează o zi frumoasă, cu temperaturi...

Vremea, 30 aprilie 2025: Zi însorită în toată țara
Știri miercuri, 30 aprilie 2025, 00:33

Gala Gopo 2025: „Anul Nou care n-a fost”, marele câștigător

Filmul regizat de Bogdan Mureşanu și-a adjudecat 9 statuete în total. „Anul Nou care n-a fost” a fost desemnat cel mai bun lungmetraj la Gala...

Gala Gopo 2025: „Anul Nou care n-a fost”, marele câștigător
Știri marți, 29 aprilie 2025, 20:00

BUCUREȘTI: Târg de 1 Mai, în Parcul Cuza

De 1 Mai, bucureștenii și turiștii vor putea savura preparate tradiționale precum mititei, pastrama la ceaun și langoși. Bucureştenii vor...

BUCUREȘTI: Târg de 1 Mai, în Parcul Cuza