Ascultă Radio Vacanța Live

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand.

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand: ”Unde distracția întâlnește marea”

Articol de Radio Vacanța , 14 iulie 2023, 13:50

Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

„Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Târgul de Crăciun al Meșterilor Populari Clujeni
Știri joi, 4 decembrie 2025, 08:00

Târgul de Crăciun al Meșterilor Populari Clujeni

Produse tradiționale, degustări și expoziție de costume vechi, în Piața Avram Iancu, în perioada 4-21 decembrie. Asociația Meșterilor...

Târgul de Crăciun al Meșterilor Populari Clujeni
Documentarul „Arhitecţii naturii” va fi difuzat la televiziunea publică
Știri miercuri, 3 decembrie 2025, 20:00

Documentarul „Arhitecţii naturii” va fi difuzat la televiziunea publică

Telespectatorii vor descoperi povestea spectaculoasă a 81 de zimbri și 62 de castori care au fost eliberaţi în Munții Făgăraş. Documentarul...

Documentarul „Arhitecţii naturii” va fi difuzat la televiziunea publică
”Autobuzul lui Moș Crăciun”, pe străzile Brașovului
Știri miercuri, 3 decembrie 2025, 18:30

”Autobuzul lui Moș Crăciun”, pe străzile Brașovului

Decorat cu personaje de basm, cu lumini strălucitoare, cu Moșul și unul dintre ajutoarele sale la bord, ”Autobuzul lui Moș Crăciun” a...

”Autobuzul lui Moș Crăciun”, pe străzile Brașovului
Netflix deschide primele sale parcuri tematice în Statele Unite
Știri miercuri, 3 decembrie 2025, 15:30

Netflix deschide primele sale parcuri tematice în Statele Unite

Vizitatorii pot explora lumi inspirate din „One Piece”, „Stranger Things” sau „Wednesday”. Pirat într-un joc imersiv inspirat de manga...

Netflix deschide primele sale parcuri tematice în Statele Unite
Știri miercuri, 3 decembrie 2025, 14:00

Nu uitați de cardul european de sănătate dacă plecați din țară de sărbători

Cardul european acoperă costurile generate de servicii medicale devenite necesare în timpul călătoriei în Uniunea Europeană, spațiul economic...

Nu uitați de cardul european de sănătate dacă plecați din țară de sărbători
Știri miercuri, 3 decembrie 2025, 09:00

Grădina Regală a Castelului Bran se transformă într-un sat medieval

Grădina Regală a Castelului se transformă într-un sat medieval de Crăciun, găzduit într-un cort grandios. În acest sezon de iarnă, Castelul...

Grădina Regală a Castelului Bran se transformă într-un sat medieval
Știri miercuri, 3 decembrie 2025, 08:00

TULCEA: Iarmaroc Design Fair, la Casa Avramide

Cea de-a VII-a ediție a Iarmaroc Design Fair va avea loc la Casa Avramide. Intrarea este liberă. O nouă ediție Iarmaroc Design Fair, cea de-a...

TULCEA: Iarmaroc Design Fair, la Casa Avramide
Știri marți, 2 decembrie 2025, 18:30

BRAȘOV: În ajun de Moş Nicolae, se deschide patinoarul de la Baza Sportivă Olimpia

Patinoarul de la Baza Sportivă Olimpia se deschide vineri, 5 decembrie, iar intrarea va fi gratuită în prima seară. La Brașov se fac ultimele...

BRAȘOV: În ajun de Moş Nicolae, se deschide patinoarul de la Baza Sportivă Olimpia