Ascultă Radio Vacanța Live

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris
Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Articol de AP, 18 septembrie 2023, 22:31

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a început o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în luna septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

“Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul Ministerului.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

FOTO: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

10 ani de Dino Parc Râșnov
Știri marți, 17 iunie 2025, 17:00

10 ani de Dino Parc Râșnov

10 ani de Dino Parc vor fi sărbătoriţi în weekend-ul 21 şi 22 iunie. Tombolă cu premii, baloane modelate, pictură pe faţă, tatuaje cu apă...

10 ani de Dino Parc Râșnov
TIMIȘOARA: Joel Corry la FLIGHT FESTIVAL 2025!
Știri marți, 17 iunie 2025, 15:30

TIMIȘOARA: Joel Corry la FLIGHT FESTIVAL 2025!

AWOLNATION, DENNIS LLOYD, INNA, Tom Enzy, Puya, Florin Ristei și alții. În 20, 21 și 22 iunie, la Muzeul Satului Bănățean! FLIGHT...

TIMIȘOARA: Joel Corry la FLIGHT FESTIVAL 2025!
Taxă de vizitare în Parcul Național Domogled-Valea Cernei 2025
Știri marți, 17 iunie 2025, 12:30

Taxă de vizitare în Parcul Național Domogled-Valea Cernei 2025

Sezonul estival aduce o taxă unică de acces în Parcul Național Domogled-Valea Cernei, valabilă 7 zile. Fondurile sunt folosite pentru...

Taxă de vizitare în Parcul Național Domogled-Valea Cernei 2025
Sovata rămâne o destinație sigură pentru turiști, spun autoritățile
Știri marți, 17 iunie 2025, 08:30

Sovata rămâne o destinație sigură pentru turiști, spun autoritățile

„Sovata NU este afectată de problemele de calitate a apei”, a transmis Instituția Prefectului – Județul Mureș. Instituția...

Sovata rămâne o destinație sigură pentru turiști, spun autoritățile
Știri luni, 16 iunie 2025, 18:30

Gorjul găzduiește Campionatul European de Unifight

 Evenimentul reunește peste 150 de sportivi profesioniști din 12 țări și promovează nu doar performanța, ci și spiritul de fair-play. Gorjul...

Gorjul găzduiește Campionatul European de Unifight
Știri luni, 16 iunie 2025, 15:30

BUCUREȘTI: Cătălin Ranco Pițu lansează “Mineriada s-a născut la Revoluție”

Lansare volumului Mineriada s-a născut la Revoluție are loc luni, de la ora 19.00, la Cărturești Modul. În contexul împlinirii a 35 de ani de...

BUCUREȘTI: Cătălin Ranco Pițu lansează “Mineriada s-a născut la Revoluție”
Știri luni, 16 iunie 2025, 13:58

TAROM prelungeşte suspendarea zborurilor către și dinspre Tel Aviv, Beirut şi Amman

Operatorul aerian le permite pasagerilor să îşi anuleze biletul şi să îl convertească într-un voucher de credit, valabil pentru o achiziţie...

TAROM prelungeşte suspendarea zborurilor către și dinspre Tel Aviv, Beirut şi Amman
Știri luni, 16 iunie 2025, 10:30

Festivalul Internațional Grand Prix Nova deschide porțile celei de-a XIII-a ediții

La a XIII-a ediție a festivalului, 24 de producții de teatru radiofonic din 15 țări au fost selectate pentru a concura pentru premiile Grand Prix...

Festivalul Internațional Grand Prix Nova deschide porțile celei de-a XIII-a ediții