Ascultă Radio Vacanța Live

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris
Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Articol de AP, 18 septembrie 2023, 22:31

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a început o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în luna septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

“Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul Ministerului.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

FOTO: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

„Captain America”, la cinema, din 12 februarie
Știri vineri, 7 februarie 2025, 15:30

„Captain America”, la cinema, din 12 februarie

Captain America revine pe marile ecrane din România, într-un thriller politic plin de suspans, din 12 februarie, anunță Radio România București...

„Captain America”, la cinema, din 12 februarie
Grecia a declarat stare de urgenţă în Santorini
Știri vineri, 7 februarie 2025, 13:13

Grecia a declarat stare de urgenţă în Santorini

Grecia a declarat stare de urgenţă în Santorini după o serie de seisme care au zguduit populara insulă turistică în această săptămână....

Grecia a declarat stare de urgenţă în Santorini
Compania aeriană Fly Lili revine pe aeroportul din Brașov
Știri vineri, 7 februarie 2025, 11:00

Compania aeriană Fly Lili revine pe aeroportul din Brașov

Fly Lili va opera o perioadă doar curse charter, de la Tel Aviv. Zborurile vor începe în luna mai, informează Radio România Brașov. Compania...

Compania aeriană Fly Lili revine pe aeroportul din Brașov
ANM: Cum va fi vremea în următoarele 4 săptămâni
Știri vineri, 7 februarie 2025, 09:45

ANM: Cum va fi vremea în următoarele 4 săptămâni

Meteorologii anunță că, în intervalul 10-17 februarie, vremea va fi mai rece decât în mod normal pentru această perioadă, cu temperaturi sub...

ANM: Cum va fi vremea în următoarele 4 săptămâni
Știri joi, 6 februarie 2025, 21:49

Judeţul Harghita, Regiune Gastronomică a Europei în 2027

„Judeţul Harghita te surprinde cu peisajul, cu patrimoniul, cu moştenirea şi cu vitalitatea lui. Poate că această vitalitate este ceea ce...

Judeţul Harghita, Regiune Gastronomică a Europei în 2027
Știri joi, 6 februarie 2025, 20:00

BRAȘOV: Expoziție inedită în Piața Sfatului, despre tezaurul trimis la Moscova

Tezaurul trimis la Moscova este subiectul unei expoziții în Piața Sfatului, în modulul vitrat de lângă Muzeul de Istorie, scrie Radio România...

BRAȘOV: Expoziție inedită în Piața Sfatului, despre tezaurul trimis la Moscova
Știri joi, 6 februarie 2025, 14:00

Experiență virtuală, la Muzeul de Științele Naturii din Târgu Mureș

Muzeul de Științele Naturii din Târgu Mureș oferă o experiență inedită vizitatorilor, un tur virtual prin peștera de mulaj Căsoaia lui...

Experiență virtuală, la Muzeul de Științele Naturii din Târgu Mureș
Știri joi, 6 februarie 2025, 12:14

Noi specii de coleoptere, descoperite pe teritoriul României

Insectele constituie cel mai extins grup de animale de pe Pământ, cu peste un milion de specii identificate până în prezent. O echipă mixtă de...

Noi specii de coleoptere, descoperite pe teritoriul României