Ascultă Radio Vacanța Live

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris
Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Articol de AP, 18 septembrie 2023, 22:31

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a început o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în luna septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

“Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul Ministerului.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

FOTO: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

TIMIȘOARA: Mix de spectacole şi scurtmetraje, la Cinema Victoria
Știri luni, 2 octombrie 2023, 21:29

TIMIȘOARA: Mix de spectacole şi scurtmetraje, la Cinema Victoria

Timișorenii și turiștii, aflați în orașul de pe Bega, sunt invitați la mai multe proiecții și spectacole, în primul cinematograf reabilitat...

TIMIȘOARA: Mix de spectacole şi scurtmetraje, la Cinema Victoria
DEVA: Peste 100 de edituri vor fi prezente la Salonul Hunedorean al Cărţii
Știri luni, 2 octombrie 2023, 21:20

DEVA: Peste 100 de edituri vor fi prezente la Salonul Hunedorean al Cărţii

Iubitorii de lectură sunt așteptați la întâlniri cu scriitori și editori la Salonul Hunedorean al Cărții. Peste 100 de edituri vor fi...

DEVA: Peste 100 de edituri vor fi prezente la Salonul Hunedorean al Cărţii
Arctic şi Borsec, cele mai puternice branduri româneşti
Știri luni, 2 octombrie 2023, 21:13

Arctic şi Borsec, cele mai puternice branduri româneşti

Studiul BrandRO măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către...

Arctic şi Borsec, cele mai puternice branduri româneşti
BARCELONA: Cele 4 turnuri ale Sagrada Familia, finalizate
Știri luni, 2 octombrie 2023, 19:52

BARCELONA: Cele 4 turnuri ale Sagrada Familia, finalizate

Turnurile, care îi reprezintă pe cei patru evanghelişti, Matei, Ioan, Marcu şi Luca, înconjoară înaltul turn central, care îi este dedicat...

BARCELONA: Cele 4 turnuri ale Sagrada Familia, finalizate
Știri luni, 2 octombrie 2023, 19:19

OMS recomandă un al doilea vaccin pentru prevenirea malariei

Dezvoltat de Universitatea Oxford din Marea Britanie, R21/Matrix-M urmează să fie lansat în unele state africane la începutul anului 2024 şi va...

OMS recomandă un al doilea vaccin pentru prevenirea malariei
Știri luni, 2 octombrie 2023, 18:56

CFR Călători: Sistemul de rezervare a locurilor nu va funcționa, miercuri, timp de 12 ore

În data de 4 octombrie, emiterea legitimaţiilor de călătorie se va face, în intervalul orar 00:00 – 12:00, la casele de bilete fără...

CFR Călători: Sistemul de rezervare a locurilor nu va funcționa, miercuri, timp de 12 ore
Știri luni, 2 octombrie 2023, 15:45

Începe Sesiunea Științifică Internațională Pontica – Istorie și Arheologie în spațiul vest-pontic, la Muzeul de Istorie Națională și Arheologie din Constanţa

Ştiri online - Radio...

Începe Sesiunea Științifică Internațională Pontica – Istorie și Arheologie în spațiul vest-pontic, la Muzeul de Istorie Națională și Arheologie din Constanţa
Știri luni, 2 octombrie 2023, 15:33

„Atelierele FILIT pentru traducători”, la Botoșani

Atelierele oferă, începând din 2015, un cadru de formare şi comunicare umană și profesională traducătorilor de literatură română într-o...

„Atelierele FILIT pentru traducători”, la Botoșani