Ascultă Radio Vacanța Live

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris
Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Articol de AP, 18 septembrie 2023, 22:31

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a început o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în luna septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

“Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul Ministerului.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

FOTO: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Un nou Aquapark în Băile Felix
Știri duminică, 23 iunie 2024, 11:30

Un nou Aquapark în Băile Felix

O nouă atracție turistică de anvergură se va adăuga, în curând, pe harta destinațiilor de vacanță din România. Aquaparkul va fi construit...

Un nou Aquapark în Băile Felix
De ce să îți faci asigurare de călătorie când pleci în concediu
Știri sâmbătă, 22 iunie 2024, 15:30

De ce să îți faci asigurare de călătorie când pleci în concediu

O asigurare de călătorie poate acoperi cheltuielile în cazul unor situații medicale neprevăzute, accidentări sau pierderea bagajelor....

De ce să îți faci asigurare de călătorie când pleci în concediu
Ateliere de vacanţă la Muzeul de Artă Populară din Constanţa
Știri sâmbătă, 22 iunie 2024, 11:30

Ateliere de vacanţă la Muzeul de Artă Populară din Constanţa

În perioada 1 iulie – 30 august sunteţi aşteptaţi la Muzeul de Artă Populară Constanța, pentru a participa la ateliere educative destinate...

Ateliere de vacanţă la Muzeul de Artă Populară din Constanţa
Viteza de circulaţie a trenurilor, redusă în zonele aflate sub coduri de caniculă
Știri vineri, 21 iunie 2024, 15:49

Viteza de circulaţie a trenurilor, redusă în zonele aflate sub coduri de caniculă

CFR SA anunţă că în perioada 21 – 23 iunie viteza de circulaţie a trenurilor în zonele aflate sub incidenţa codurilor roşu şi...

Viteza de circulaţie a trenurilor, redusă în zonele aflate sub coduri de caniculă
Știri vineri, 21 iunie 2024, 14:00

Recomandări pentru amatorii de drumeții montane

Salvatorii montanti brașoveni vin cu o serie de recomandări pentru turiștii care aleg să vină la munte pentru a scăpa de caniculă. În...

Recomandări pentru amatorii de drumeții montane
Știri vineri, 21 iunie 2024, 13:00

ANPC pune la dispoziție un serviciu de permanență pentru minivacanța de Rusalii

Consumatorii au la dispoziţie un număr de telefon dedicat (021-9551, urmat de codul judeţului) pentru transmitere de sesizări. Autoritatea...

ANPC pune la dispoziție un serviciu de permanență pentru minivacanța de Rusalii
Știri vineri, 21 iunie 2024, 12:21

ANM a emis cod roșu de caniculă în România

Temperaturile vor sări la 39 de grade, iar valorile resimțite vor fi în jurul a 50 de grade Celsius! Nopțile vor fi tropicale, iar disconfortul...

ANM a emis cod roșu de caniculă în România
Știri vineri, 21 iunie 2024, 11:00

Un nou sezon de distracție, la Eforie Aqua Park

Cu mai mulți animatori, mai mute tobogane gonflabile, două scene și mai multe concursuri, parcul acvatic a dat startul unui nou sezon de zâmbete...

Un nou sezon de distracție, la Eforie Aqua Park