Ascultă Radio Vacanța Live

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

“Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie de promovare turistică pe străzile din Paris
Foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Articol de AP , 18 septembrie 2023, 22:31

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a început o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în luna septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă.

Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

“Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul Ministerului.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

FOTO: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Datini și obiceiuri de iarnă, la Palatul Culturii din Iași
Știri sâmbătă, 13 decembrie 2025, 11:30

Datini și obiceiuri de iarnă, la Palatul Culturii din Iași

Muzeul Etnografic al Moldovei marchează în fiecare decembrie cea mai îndrăgită și așteptată perioadă de peste an, aducând în centrul...

Datini și obiceiuri de iarnă, la Palatul Culturii din Iași
Aplicația „Muzee de la sat” – tururi virtuale interactive, hartă culturală în timp real
Știri sâmbătă, 13 decembrie 2025, 09:30

Aplicația „Muzee de la sat” – tururi virtuale interactive, hartă culturală în timp real

Proiectul „Muzee de la sat” își propune să aducă în atenția tuturor obiective mai puțin cunoscute publicului larg. În România există...

Aplicația „Muzee de la sat” – tururi virtuale interactive, hartă culturală în timp real
Herculane Project continuă dezvoltarea stațiunii Băile Herculane
Știri vineri, 12 decembrie 2025, 17:00

Herculane Project continuă dezvoltarea stațiunii Băile Herculane

Herculane Project continuă dezvoltarea stațiunii Băile Herculane: noi proiecte depuse pentru finanțarea din 2026. Tinerii implicați...

Herculane Project continuă dezvoltarea stațiunii Băile Herculane
Nou târg de Crăciun, în centrul Capitalei
Știri vineri, 12 decembrie 2025, 13:00

Nou târg de Crăciun, în centrul Capitalei

La Bazaar, vizitatorii vor găsi bijuterii handmade, lumânări parfumate de iarnă, decorațiuni din ceramică și rășină. Un nou târg de...

Nou târg de Crăciun, în centrul Capitalei
Știri vineri, 12 decembrie 2025, 11:00

Pensiunile agroturistice se pregătesc pentru sărbătorile de iarnă

Regiunile cele mai căutate rămân Bucovina, Maramureșul și satele din zona Bran–Moieciu. Tot mai mulți români aleg să petreacă Crăciunul...

Pensiunile agroturistice se pregătesc pentru sărbătorile de iarnă
Știri vineri, 12 decembrie 2025, 09:00

Noul Mers al Trenurilor intră în vigoare de duminică

Sunt noutăți și în traficul internațional, cu legături extinse și conectivitate îmbunătățită, anunță CFR Călători. Noul Mers al...

Noul Mers al Trenurilor intră în vigoare de duminică
Știri joi, 11 decembrie 2025, 17:00

TULCEA: În satul Vișina, tradițiile de iarnă nu rămân amintiri | AUDIO

Sub îndrumarea Biancăi Folescu, folclorist și promotor al datinilor locale, fiecare sărbătoare capătă farmecul ei aparte. În satul tulcean...

TULCEA: În satul Vișina, tradițiile de iarnă nu rămân amintiri | AUDIO
Știri joi, 11 decembrie 2025, 15:00

Cazările din Centrul Istoric al Brașovului, cele mai râvnite pentru petrecerea de Revelion

Prețurile pentru închirierea locuințelor în Brașov de Revelion variază considerabil. Brașovenii care au spații disponibile la închiriere...

Cazările din Centrul Istoric al Brașovului, cele mai râvnite pentru petrecerea de Revelion